Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Eucerin AQUA porin Active & Sun Crème-Gel - Skinpharma.nl

dinsdag 24 september 2013

Eucerin AQUA porin Active & Sun Crème-Gel - Skinpharma.nl

Dit artikel is gesponsord door Skinpharma.nl

Heb je niet altijd wel eens een lekkere Moisturising Cream willen hebben? Of een goedwerkende Sun Crème-Gel? Van Skinpharma.nl mocht ik twee mini's daarvan uittesten. Deze twee zijn van Eucerin,dus pak een koekje en een kopje thee en ga maar lekker lezen!


De twee mini's die ik mocht uitproberen van Skinpharma.nl, zijn deze twee van Eucerin: AQUA porin Active en Sun Crème-Gel. Eucerin is net zoals La Roche-Posay  een best wel prijzig drogisterij merk. Maar het is ook best wel een bekend merk. Laten we zeggen dat het een goede status heeft op de markt.

Eucerin AQUA porin Active Full Size €15,75
Eucerin Sun Crème-Gel Full Size €19,69


Links: Sun Crème-Gel  Rechts: AQUA porin Active
En dit zijn de ingrediënten en andere dingen. Op deze foto kun je niet alles zo goed zien,maar voor de mensen die dit interessant vinden heb ik deze er toch maar bij gedaan. En zoals je kan zien zit er in elk flesje 7 ml,dit vind ik nog best veel voor een mini.

Eucerin AQUA porin Active

We beginnen met de Eucerin AQUA porin Active. Dit is een Moisturising Cream met SPF 15 + UVA protectie. Hier zit dus 7 ml in. Deze crème zou dus goed vocht in moeten brengen. Verder is hij wel klinisch aanbevolen dus er zitten geen verkeerde stoffen in. En ik vind het flesje waar hij in zit er ook niet zo verkeerd uitzien,vooral het dopje aan de onderkant die is blauw.

Zo ziet de crème eruit als je hem op je hand/huid doet. Het is een dikke witte milky textuur. En dan komt het beste hij ruikt echt super leuk,het is echt niet normaal hoe lekker hij ruikt! Ik wou dat jullie dit nu konden ruiken. Ik kan gewoon ook niet uitleggen waar hij eigenlijk naar ruikt,een beetje bloemachtige.

Nu heb ik de crème uitgesmeerd,de geur verspreid zich nu over mijn hele hand. I love it! Verder is hij makkelijk om uit te smeren,en hij laat geen witte waas achter op je hand. En hij brengt lekker veel vocht in je huid. Dit product is echt super lekker en goed,ik kan deze aan iedereen aanraden! 

Eucerin Sun Crème-Gel

Dan heb ik deze de Eucerin Sun Allergy Protection Sun Creme-Gel,om precies te zijn. Dit is dus eigenlijk gewoon zonnebrandcrème,maar ook weer niet. Want dit is speciaal voor mensen die een zonneallergie gevoelige huid hebben. Dit is met SPF 25,zonder parfum en het is weer 7 ml.

Zo ziet de crème eruit als je hem op je hand/huid doet. Deze is ook weer wit maar nu wel dun,net zoals een zonnebrandcrème. Verder vind ik deze echt heel erg stinken,oké ik weet dat er geen parfum in zit maar dit stinkt echt heel erg! Misschien werkt hij wel goed maar die lucht,daar kan ik echt niet tegen! 

Nu heb ik hem uitgesmeerd,en je kan het zeker wel raden het stinkt nu nog meer. Op zich werkt hij wel goed en verbrand je niet heel gauw,maar om nou te zeggen dat ik niet meer een andere ga gebruiken en dat hij geweldig is,dat gaat jammer genoeg niet gebeuren. Ik had hier meer van verwacht maar ik ben nu best wel teleurgesteld.

Dit was mijn review van de twee mini's van Eucerin,ik zal de AQUA porin Active zeker aan jullie aanraden. Maar de Sun Crème-Gel zou ik jullie echt af raden,wat een domper zeg! Sorry dat de foto's in dit artikel een beetje van een slechte kwaliteit zijn maar er ging iets niet helemaal goed met mijn camera of zo,maar maak je geen zorgen nu weer wel. Ik wil Skinpharma.nl heel erg bedanken voor deze producten! 


Eucerin ~ AQUA porin Active ~ Full Size ~ €15,75 ~ Skinpharma.nl
Eucerin ~ Sun Crème-Gel ~ Full Size ~ €19,69 ~ Skinpharma.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten