Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : La Roche-Posay Nutritic Intense Riche & Effaclar Duo - Skinpharma.nl

zondag 22 september 2013

La Roche-Posay Nutritic Intense Riche & Effaclar Duo - Skinpharma.nl

Dit artikel is gesponsord door Skinpharma.nl

Gisteren kreeg ik een pakketje opgestuurd van Skinpharma.nl. Klik hier om mijn unboxing daarvan te zien.
Hier zaten een aantal leuke producten in,vandaag ga ik twee daarvan voor jullie reviewen.


De twee die ik vandaag ga reviewen zijn mini's van de:La Roche-Posay Effaclar Duo en de:La Roche-Posay Nutritic Intense Riche. La Roche-Posay is een best wel prijzig drogisterij merk. Toen ik dus wist dat ik deze voor jullie mocht testen was ik heel blij.

La Roche-Posay Effaclar Duo Full Size €14,63
La Roche-Posay Nutritic Intense Riche Full Size €16,99


Links: Nutritic Intense Riche Rechts: Effaclar Duo
Dit zijn de ingrediënten,zelf weet ik daar niet heel veel over maar als ik zo kijk ziet het er wel goed uit. 

Effaclar Duo

Ik begin met de: Effaclar Duo,in een zo'n flesje zit 3 ml. Dit is wat ze erover zeggen: Een eenvoudige werking in 1 verzorging. Effectief tegen verstopte poriën en tegen ontstekingen,zonder compromis inzake tolerantie. Droogt de huid niet uit en heeft een aangename textuur met neutrale geur. Ik ben benieuwd! 

Zo ziet het er uit als je het op je hand doet,de textuur is heel nattig en dun.En dat is makkelijk uit te smeren. Verder ruikt hij een beetje naar wasmiddel,zelf vind ik die geur lekker maar dat is wat ik vind.

Als je hem hebt uitgesmeerd zie je er niks meer van,dit vind ik wel fijn want anders zie je zo'n rare witte waas op je hand. Hij voelt heel lekker aan op je huid,als of  je ineens heel veel vocht hebt aangebracht. Heerlijk voelt dat,je hand is gelijk helemaal fris. De Effaclar Duo is zeker een aanrader,ik heb het gevoel dat hij echt heel goed werkt.

Nutritic Intense Riche

Nu ga ik de: Nutritic Intense Riche uitproberen. Hier zit ook weer 3 ml in. Dit is wat ze erover zeggen: Verzorgende crème die de 4 tekenen van een droge en gevoelige huid verbetert (trekken van de huid,kwetsbaarheid,schrale huid,ruwe huid). Dit zou dus weer goed vochtinbrengend moeten zijn.

Zo ziet het eruit als je het op je hand doet,deze textuur is het tegenovergestelde van die andere. Deze is juist heel dik,en wel gewoon net zoals die andere wit. Verder vind ik deze ook naar wasmiddel ruiken maar dan wel sterkere wasmiddel,wat ik ook weer heel lekker vind.

En als je hem uitsmeert dan voelt het weer heel vochtinbrengend,heerlijk! Verder laat dit ook geen witte waas  achter. 

Ik kan deze producten zeker voor jou aanraden als je een droge huid of een gevoelig huid hebt net zoals ik. Verder zijn de producten niet heel erg betaalbaar,maar je krijgt er wel veel voor terug. De producten kun je hier kopen en hier kun je er nog meer over te weten komen. Ik zal dus zeker even een kijkje nemen op Skinpharma.nl en op La Roche-Posay. Want daar hebben ze nog veel meer leuke producten. Er komen nog reviews aan van de andere producten die ik heb gekregen. Bedankt voor het lezen!

La Roche-Posay ~ Effaclar Duo ~ Full Size ~ €14,63 ~ Skinpharma.nl
La Roche-Posay ~ Nutritic Intense Riche ~ Full Size ~ €16,99 ~ Skinpharma.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten