Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Mataro Two Tone Tote Bag van Ted Baker

zondag 13 oktober 2013

Mataro Two Tone Tote Bag van Ted Baker

Oh my god! Dit was mijn eerste reactie toen ik dit tasje van Ted Baker zag, iemand had het gekocht in Londen en die heeft het aan mijn moeder gegeven! Ik wilde hier zo graag foto's van maken dat dit vooral een foto artikel is geworden,er komt niet echt veel tekst in voor. Ik wil gewoon aan jullie deze fabulous tas laten zien!



De tas komt dus van het merk Ted Baker,dit merk komt uit Londen. Maar is in Nederland denk ik ook te koop bij de Bijenkorf,maar dat weet ik niet zeker. Het merk Ted Baker zelf kan soms heel erg duur zijn, deze tas kost namelijk £109. Ja,dat is echt waar! Ik kan niet precies uitrekenen hoeveel dat dan is in euro's,maar als je op Google zoekt zeggen ze dat 1 pond 1.18 euro is. Dus als je wilt kun je het zelf uitrekenen. De tas die ik heb heet de: Mataro Two Tone Tote Bag. Klik hier als je de tas op de website wil zien.

Eerst zat de tas nog in deze tas. Een Style High Club tas van natuurlijk Ted Baker,dit is een hele handige tas om bijvoorbeeld boodschappen mee te doen. Maar je kan hem ook gewoon als handtas/schoudertas gebruiken,want hij ziet er heel leuk uit.

Je kan de tas als schoudertas of als handtas gebruiken, heel handig dus. Hier heb ik hem als schoudertas gebruikt. Chique!

Hier gebruik ik hem als handtas,zelf ben ik daar meer fan van. Wat alleen wel irritant is,is dat het lange koord eraf kan. Alleen er gewoon niet af gaat,je kan het zo vaak mogelijk proberen maar je krijgt het er gewoon echt niet af. Dat is nogal een minpunt voor zo'n prijs!


Ik ben in ieder geval helemaal verliefd op deze tas,wat is hij mooi en vooral chique. Ik zou deze tas niet echt gauw overdag dragen,maar meer bij een chique diner,bruiloft of in Parijs! Want ik vind deze tas meer Parijs uitstralen dan Londen. Ik hoop dat jullie de manier van foto's leuk vinden,ik ga dit niet altijd doen hoor. Maar ik had gewoon best wel veel foto's gemaakt,nog veel meer dan dat in dit artikel staan. En ik vind dit wel gewoon leuk voor een keer. Ik weet niet of ik dit tasje zelf had gekocht als ik hem tegen zou komen,vooral door de prijs en ik ben ook niet echt een super chique iemand! Maar ja wat maakt het uit? Ik ben heel blij met dit tasje en ik hoop dat hij nog lang zo mooi blijft.

Nog een fijne zondag!

Ted Baker Mataro Two Tone Tote Bag ~ £109 ~ Verkrijgbaar op de website: TedBaker.com









Geen opmerkingen:

Een reactie posten