Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Een leuke webshop: VanKaarsTotServet.nl

maandag 16 september 2013

Een leuke webshop: VanKaarsTotServet.nl

Advertorial

 Houd jij van geurkaarsen? Ik in ieder geval wel! Nou heb ik een hele leuke webshop ontdekt. Hij heet VanKaarsTotServet. Deze webshop verkoopt niet alleen maar geurkaarsen maar ook decoratiespullen en spullen voor in de tuin, hoe leuk? Zelf heb ik er nog niks besteld, maar dat ga ik zeker eens doen. Ik wou deze webshop even onder de aandacht brengen, omdat het gewoon een hele leuke en goede webshop is en het is helemaal niet zo duur. En dat is natuurlijk een pluspunt want voor deze budget 'jager'(hahaha!) is het weer een goed ontdekking!

Dit zijn een aantal geurkaarsen die mij lekker lijken.
Geurvotive rond 53/45 per stuk Baked CookiesGeurglas gevuld 100/98 MagnoliaGeurvotive rond 53/45 per stuk French lavendelStompkaars rustiek geur 100/58 Wild Cranberry

       Magnolia                            Fresh Lavendel                   Wild Cranberry                Baked Cookies
         8.69                                        1.59                                         2.99                                  1.59


Nu ik heb verteld dat VanKaarsTotServet super leuke en lekker ruikende dingen heeft zou ik als ik jou was even een kijkje gaan nemen op VanKaarsTotServet.nl, en een lekkere geurkaars of iets anders bestellen. Veel plezier met webshoppen!
XOXO,

  Alisa

Wat is jouw lievelings product van VanKaarsTotServet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten